Op deze pagina leest u hoe u eenvoudig een afspraak kunt maken bij onze praktijk. Ook leest u waardevolle informatie over waar u op moet letten voor het maken van een afspraak en onze praktijkvoorwaarden met betrekking tot afspraak wijzigingen of annuleringen.
Weet u nog niet zeker of een afspraak nodig is? Vul dan eerst de onderstaande vragenlijst in om te bepalen wat u het beste kunt doen.
🚨 heeft u een spoed situatie? klik dan op de knop hieronder om te lezen wat u moet doen
Wilt u weten of contact met de huisarts nodig is? Of wilt u weten wat u nu aan uw klachten kunt doen? Vul dan de vragenlijst in.
Voordat u een afspraak inplant lees dan eerst het volgende.
Een consult is alleen mogelijk op afspraak. Gemiddeld duurt een afspraak 10 minuten.
De assistente informeert bij u naar de aard van het consult, dit om de afspraak met de huisarts zo goed mogelijk in te plannen. Als u meerdere klachten te bespreken heeft, of wat langer de tijd wilt voor een afspraak overleg dit dan met de assistente, zij plant dan meer tijd in. Dat voorkomt onnodig lange wachttijden.
Belt u de assistente tijdig wanneer een afspraak niet door kan gaan.
Een telefonisch consult is bedoeld voor een korte vraag of een navraag van een uitslag. U kunt hiervoor ’s morgens vóór 11:00u een afspraak maken. U wordt dan dezelfde dag door de huisarts/of assistente terug gebeld.
Heeft u meerdere vragen of klachten? Geef dit aan bij het maken van uw afspraak. We reserveren dan extra tijd voor u, zodat er voldoende ruimte is om alles goed te bespreken
Bent u door ziekte of medische redenen niet in staat om naar de praktijk te komen? Dan kan de huisarts bij u thuis langskomen. Huisbezoeken vinden meestal plaats tussen 11:00u en 14:00u.
Huisbezoeken kunt u alleen telefonisch aanvragen. Dit kan tussen 8:00u en 10:00u.
In geval van spoed komt de huisarts uiteraard direct naar u toe.
U kunt op de volgende manieren kunt u een afspraak maken.
U kunt direct een afspraak maken via de afsprakenmodule in uw patiëntenomgeving. Dit is veilig, eenvoudig en snel!
U kunt ook telefonisch een afspraak maken via onze praktijk. Onze medewerkers helpen u graag bij het kiezen van een geschikte datum en tijd. Houd uw gegevens bij de hand voor een snelle afhandeling.
telefoonnummer: 0184-681855
We vragen u voor het maken van een afspraak onderstaande informatie door te lezen. Dit helpt u bij het maken van een afspraak en het voorbereiden op een afspraak.
Kunt u toch niet naar uw afspraak komen? Laat het ons dan uiterlijk 24 uur van tevoren weten. Dit kan eenvoudig via uw patiëntenomgeving of telefonisch bij onze assistente. Zo kunnen wij de tijd vrijmaken voor een andere patiënt.
Als u uw afspraak niet op tijd afzegt of helemaal niet verschijnt, zijn wij helaas genoodzaakt kosten in rekening te brengen:
Let op: deze kosten worden niet vergoed door uw zorgverzekeraar en dient u zelf te betalen.
Onze assistentes houden flexibele spreekuren en kunnen u helpen bij verschillende onderzoeken en behandelingen, zoals:
Zo zorgen onze assistentes ervoor dat u snel en deskundig geholpen wordt, zonder dat u altijd bij de huisarts hoeft langs te komen.
Onze praktijkondersteuners nemen extra tijd voor begeleiding en controles bij bepaalde zorgvragen. U kunt bij hen terecht voor:
🩺 Lichamelijke klachten (POH-Somatiek)
🧠 Psychische klachten (POH-GGZ)
Liever je klacht aanwijzen? Zoek dan op het lichaamsdeel waar je last van hebt.